خبرگزاری کار ایران

توضیحات یک مقام آگاه درباره حادثه آتش‌سوزی چاه 147 رگ سفید/ خطای انسانی و استفاده از تجهیزات چینی نامرغوب عامل حادثه است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۳۳

با این حادثه تمام موازنه های طبیعت درون چاهی به هم می‌خورد و وقتی چاه بدون کنترل می‌شود برخی ضایعات، آب و گاز را با خود می آورد که باعث طولانی شدن پروسه اطفای حریق می شود.

یک مقام آگاه در منطقه رگ سفید در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره حادثه آتش سوزی چاه 147 رگ سفید اظهار داشت: این منطقه دارای گنبدهای زیادی است و احتمالا به گنبد گازی رسیدند که یا متوجه نبوده  و یا زمین شناس اطلاع نداده  و گاز over بر تشکیلات سرچاهی بوده و چاه سرریز کرده است.

وی  نیروی انسانی را عامل اصلی حادثه دانست و افزود:  درست مواظبت نشده که چاه چه وضعیتی دارد، مدیریت نادرست و ندانم کاری باعث شده چاه بالا آمده و این اتفاق رخ دهد.

این مقام آگاه همچنین استفاده از تجهیزات نامرغوب چینی را دیگر عامل  بروز این حادثه عنوان کرد.

وی گفت: با این حادثه تمام موازنه های طبیعت درون چاهی به هم می خورد و وقتی چاه بدون کنترل می‌شود برخی ضایعات،  آب و گاز را با خود می آورد که باعث طولانی شدن پروسه اطفای حریق می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو چاه انحرافی در دو منطقه ای که زمین شناسی تعیین می کند، حفر می‌شود و با پمپ آب به چاه نفوذ کرده و اقدام به خاموش کردن آتش سوزی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز