خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هواییمایی آسمان:

شرکت بوئینگ پشتیبانی فاینانس قرارداد خرید هواپیماهای جدید را بر عهده گرفت/ آسمان‌‌ایر، ایرلاینی ارزان‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۲۶

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با بیان این که این استراتژی را دنبال می‌کنیم که در 10 سال با نوسازی ناوگان به ایرلاین اول کشورمان تبدیل شویم، گفت: بخش عمده‌ای از قرارداد خرید هواپیماهای بوئینگ توسط خود شرکت بویئنگ فاینانس می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین علایی در مراسم امضای قرارداد خرید هواپیما از بوئینگ ضمن محکوم کردن حمله اخیر تروریستی در تهران اظهار داشت: امروز توانستیم پس از حدود یک سال و پس از انجام هشت دور مذاکره فشرده با نمایندگان شرکت بوئینگ قرارداد خرید 30 فروند هواپیما از این شرکت در مرحله اول و 30 فروند هواپیمای دیگر در مرحله دوم را منعقد کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه این قرارداد با بوئینگ 28 اسفندماه سال گذشته در دولت جدید آمریکا منعقد شد و قرار بر این است که تازه‌ترین محصولات بوئینگ یعنی بوئینگ 737 مکس را از این شرکت خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با بیان اینکه این محصول بوئینگ به تازگی وارد خطوط هوایی دنیا شده است، گفت: شرکت آسمان هشتاد و و هفتمین شرکت هوایی است که صاحب بوئینگ‌های 737 مکس می‌شود.

علائی با اشاره به استراتژی‌های شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: برنامه ما این است که در طول 10 سال بتوانیم به شرکت اول هواپیمایی در کشورمان از لحاظ جابجایی تعداد مسافران و مسیرهای پروازی تبدیل شویم. همچنین جایگاه خود را در منطقه بهبود بخشیم که این اهداف را با خرید هواپیماهای جدید و نوسازی ناوگان دنبال می‌کنیم.

آسمان ادامه داد: برای انعقاد این قرارداد با بوئینگ ساعت‌ها کار کارشناسی شده انجام شده و تمام محصولات بوئینگ را مورد بررسی قرار داده‌ایم و خوشبختانه شرکت بوئینگ هم در این مسیر با آسمان ایر همکاری کامل خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از تامین مالی این قراردادها از طریق فاینانس انجام خواهد شد که شرکت بوئینگ پشتیبانی این فاینانس را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز