خبرگزاری کار ایران

علی ناظم در گفتگو با ایلنا:

شهرداری باید به دنبال کسب درآمد پایدار از مال‌سازی باشد/ شهرداری با فروش سهم خود به دنبال کسب درآمد فوری است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۷۲

علی ناظم، کاندیدای شورای شهر تهران گفت: شهرداری با فروش سهم خود از مال‌ها به دنبال درآمدزایی سریع است و سیاست کسب درآمد پایدار را دنبال نمی‌کند.

دکتر علی ناظم، کاندیدای شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا ساخت مال‌ها و پاساژها در شهر تهران چقدر با شعار ساخت مراکز تجاری برای رفع نیازهای اقتصادی مردم منطبق بوده است؟ ، گفت: در رابطه با ساخت مال‌ها و پاساژها چند نکته مثل محل احداث این ساختمان‌ها، پارکینگ و ... بسیار مهم است اما از لحاظ کلی ساخت این ساختمان‌ها برای تامین نیازهای شهروندان بسیار مناسب است و من نیز در این مورد موافق هستم اما این مسئله باید کاملا کارشناسی شده و دور از هرگونه رانت و منفعت های فردی بوده و پیرو سیاستهای صحیح توسعه شهری باشد .  

ناظم گفت: شهرداری تهران در بیشتر موارد اقدام به واگذاری و فروش سهم خود از ساخت مراکز تجاری می‌کند که باعث می‌شود تا شهرداری درآمد پایدار از اجاره و سودهی آنها نداشته باشد و با فروش سهم خود از مال‌ها درآمد فوری و سریعی برای جبران بدهی ها و اقدامات پر خرج خود داشته باشد چرا که ایجاد درآمد پایدار نیاز به زمانی طولانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز