خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

معلوم نیست مردم در این هوای آلوده چه چیزی را تنفس می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۸۵۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: مالیات بر ارزش افزوده درآمد پایدار شهرداری‌هاست و اگر از دست شهرداری خارج شود، ایجاد مشکل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر که صبح امروز برگزار شد با اشاره به آلودگی هوای تهران طی روزهای گذشته گفت: تنفس مشکل شده بود و معلوم نیست مردم در این شرایط چه چیزی را تنفس می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است همه دستگاه‌ها در جهت رفع آلودگی هوا اقدام کنند و باید به برنامه‌ها در این زمینه عمل شود که چاره کار گسترش  حمل و نقل عمومی است.

چمران همچنین از جان باختن تعدادی از هموطنان بر اثر آنفولانزا در سطح کشور اظهار تاسف و اظهار کرد: وزارت بهداشت و تمامی سازمان‌ها تلاش می‌کنند که این بیماری گسترش نیابد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ارسال برنامه ششم توسعه از دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: در این برنامه مسائلی در خصوص شورا و شهرداری وجود دارد که باید از مواردی از این برنامه دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه عوارض و مالیات بر ارزش افزوده که حق شهرداری است بر اساس این برنامه از دست شهرداری خارج شده و در اختیار استانداری‌ها قرار می‌گیرد تصریح کرد: این مالیات‌ها، درآمد پایدار شهرداری هستند و در شرایطی که درآمدهای ناپایدار شهرداری به زیر 50 درصد رسیده است این موضوع می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز