خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع استان بوشهر خبر داد:

شستشوی خطوط فشار متوسط برق به روش خط گرم در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۶۶

شستشوی خطوط توزیع و ترانسفورماتورهای برق با آب مقطر به روش خط گرم به منظور رفع آلودگی عایق‌ها و جلوگیری از معیوب شدن آن‌ها در خطوط فشار متوسط برق در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "امراله پاراد" مدیرعامل شرکت توزیع استان بوشهر گفت: طی یک برنامه منظم و برنامه‌ریزی شده تمامی تاسیسات در معرض آاودگی و ریزگردها در چندین نوبت شستشو و رفع آلودگی محیطی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این عملیات ضمن افزایش طول عمر تاسیسات باعث کاهش خاموشی مشترکین و رضایت مندی شهروندان شریف استان شد و امید است که این کار در سال جدید نیز با برنامه ریزی مناسب ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: به منظور کاهش تلفات فنی در فیدرهای فشار متوسط 90 دستگاه خازن فشار متوسط با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال خریداری و در شبکه توزیع نصب شد.

مدیرعامل اشاره کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز، رفع نقاط بحرانی، رفع معایب خطوط فشار متوسط، ایمن سازی تاسیسات توزیع و رفع کانون‌های خطر آفرین از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال 95 بوده است.

وی در پایان گفت: این عملیات با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال انجام و ادامه آن همچنان در سال 1396 ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز