خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی تاکید کرد:

آماده‌سازی شبکه برق کشور برای تامین مصرف تابستان/ برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی منسجم برای بهینه‌سازی مصرف انرژی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۰۰

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به آماده‌سازی شبکه برق کشور برای تامین مصرف تابستان، بر ضرورت برنامه ریزی منسجم برای اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی در زمینه مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق تاکید کرد.

به‌گزارش ایلنا، "هوشنگ فلاحتیان" در بازدید از پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی در منطقه تهرانپارس گفت: از ماه‌های قبل در تلاش هستیم شبکه برق کشور به خصوص در تهران، خوزستان و مازندران را آماده کنیم تا برق مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه خاموشی در مقطع اوج مصرف سال جاری تأمین شود.

وی افزود: یکی از پست‌های مهمی که در این راستا مورد توجه قرار گرفت، پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی بود که مسائل و پیشنهادهای مختلفی برای بهبود عملکرد آن از سوی همکاران ما مطرح شده است تا در تابستان پیش رو، بار ترانس‌های این پست کاهش پیدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز در جلسه‌ای که با حضور همکارانم از توانیر و برق منطقه‌ای تهران در محل این پست برگزار شد، حضور پیدا کردم و موضوعات مختلفی که در خصوص آماده‌سازی شبکه برق تهران و نیز این پست مطرح است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فلاحتیان با مثبت ارزیابی کردن این جلسه، تصریح کرد: امیدواریم طبق برنامه زمانب‌ندی، همه اقدامات مورد نظر حداکثر تا اول خردادماه انجام شود تا برق مطمئن مردم در استان و کلانشهر تهران به خوبی تأمین شود.

معاون وزیر نیرو در پایان تاکید کرد: از مجموعه همکارانم در شرکت برق منطقه‌ای تهران به ویژه روابط عمومی درخواست می‌کنم برای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق، برنامه‌ریزی منسجمی انجام دهند و از اواسط اردیبهشت ماه افکار عمومی را با اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌ها نسبت به ضرورت این مساله، توجیه کنند.

در این بازدید "سیدزمان حسینی" معاون هماهنگی انتقال و دکتر مجید فرمد معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر و غلامرضا خوش‌خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، "رسول قسمت" معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران گزارشی از وضعیت پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته برای کاهش بار آن ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز