خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۹ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر

کد خبر : ۱۴۲۲۲۸

پروژه‌های قابل افتتاح شامل احداث۳۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۹۲ دستگاه پست هوایی و نصب و تجهیز ۵ دستگاه پست زمینی است.

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر ۱۰۴ پروژه برقرسانی در سطح استان بوشهر به بهره‌برداری و ۷۵ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۱ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سیدرضا رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۰۴ پروژه در سطح استان به منظور توسعه، بهبود، بهینه‌سازی، تقویت شبکه و برقرسانی به متقاضیان شهری و روستایی آماده بهره‌برداری و ۷۵ پروژه قابل کلنگ‌زنی است.

رضوی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح شامل احداث۳۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۹۲ دستگاه پست هوایی و نصب و تجهیز ۵ دستگاه پست زمینی است.

وی از کلنگ‌زنی احداث۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب ۵۹ دستگاه پست هوایی و نصب ۶ دستگاه پست زمینی خبر داد و اضافه کرد: بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده در سطح استان اصلاح و بهینه‌سازی شده و در حال حاضر نیز در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بخش روستایی نیز در سال‌جاری فعالیت‌های مطلوبی انجام پذیرفته که دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند از آن جمله می‌توان به روستای بند محمد عبدالهم از شهرستان دشتستان که با پیوستن به شبکه برق سراسری، روستاهای سوک از شهرستان دشتستان و درگویی از شهرستان دشتی به وسیله انرژی خورشیدی با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و شبکه‌های برق از آن جمله تبدیل ولتاژ ۱۱ به ۲۰ کیلوولت انجام پذیرفته و برای رفاه حال مشترکین پرداخت غیر حضوری قبوض برق از طریق سامانه تلفنی ۲۰۲۰ و ۱۵۲۱ راه اندازی شده ضمناً قبلاً نیز پرداخت از طریق عابر بانک‌ها و سایت اینترنتی bedc. ir انجام و جهت مشاهده برق مصرفی مشترک از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۱۲۱ انجام گرفت که همه این‌ها مصادیقی از تکریم ارباب رجوع است و در این شرکت راه‌اندازی و اجرا می‌شود.

رضوی گفت: در سال‌جاری تعداد ۱۸ هزار و ۱۰۷ متقاضی از نعمت برق برخوردار شده که هم اینک تعداد مشترکین برق استان به ۳۶۶ هزار و ۳۸۷ مشترک رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز