خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه خودرو تهران رخ داد:

کارمانیا از دو مدل اتومبیل جدید خود، رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۰۸

شرکت خودروسازی کارمانیا عرضه خودرو جدید خود را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عصر امروز  در نمایشگاه خودروی تهران، این  خودروسازی دو خودرو اس 3 و SONG  در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.

خودرو اس 3 در دو مدل اتومات و دستی طراحی شده و هر دو مدل از موتور 1500 CC  در کنار 4 سیلندر خطی بهره می‌برند. این خودرو با توان 107 اسب بخار در نهایت 170 کیلومتر سرعت دارد.

دیگر محصول جدید این خودروسازی نیز از 4 سیلندر خطی و موتور 2000 CC تربو شارژ بهره می‌برد و حداکثر سرعت این خودرو 203 اسب بخار است. این خودرو فقط در نوع اتوماتیک عرضه می‌شود  و گیربکس 6 سرعته و 2 کلاژ و قابلیت تیترونیک برای راننده فراهم آورده است.

در حاشیه این مراسم رونمایی، پویا سالاری، مدیرعامل این شرکت با بیان این که یک سال از اولین رونمایی این محصول می‌گذرد، اظهار داشت: این شرکت همواره به دنبال عرضه خودرو با کیفیت است .

وی ادامه داد: شرکت BYB چین در عرضه خودروهای برقی و هیبریدی توانایی بالایی دارد و حجم قابل توجهی از محصولات برقی این شرکت در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.

مدیرعامل کاروانیا تاکید کرد: صبح امروز 13 مرکز خدمات پس از فروش در ایران راه اندازی شد و برای تعطیلات نوروز برنامه ویژه‌ای برای دارندگان محصولات این شرکت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز