خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات پس از فروش کرمان خودرو در گفت‌وگو با ایلنا:

کمبود قطعه نداریم

با توجه به این که برخی از قطعات خودروهای این شرکت از چین وارد می شود ما تمام تلاش خود را کرده ایم که به هیچ عنوان در قطعه ای دچار کمبود نباشیم

مدیر خدمات پس از فروش کرمان خودرو در گفتگو با ایلنا در خصوص میزان معطلی خودروهای شرکت برای تعمیرات گفت: طبیعتا این امر بستگی به میزان حجم و سطح عیب و صدمات خودرو دارد اما در خصوص انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو این کار در همان روز انجام می‌شود.

حقیقت‌پور افزود: این خودرو سازی نوبت‌دهی اینترنتی خود را آغاز کرده‌است به طوری که اگر نمایندگی انتخاب شده از سوی مشتری برای پذیرش جا نداشته باشد این سامانه نزدیک‌ترین نمایندگی را به مشتری پیشنهاد می‌کند.

وی در خصوص برنامه این خودرو سازی برای تعطیلات نوروز گفت: ما برنامه گسترده‌ای برای این ایام داریم و به همین منظور نزدیک به 100 خودروی X60 را تجهیز کردیم تا بتوانند خدمات را در محل مشتری ارائه دهند.

وی افزود:‌با دو شرکت حمل خودرو نیز قرارداد بسته‌ایم که در صورت نیاز خودروها را در این ایام حمل کنند.

حقیقت پور تصریح کرد:با توجه به این که برخی از قطعات خودروهای این شرکت از چین وارد می‌شود ما تمام تلاش خود را کرده ایم که به هیچ عنوان در قطعه ای دچار کمبود نباشیم و بر همین اساس ما انبار بزرگی را به این امر اختصای دادیم و اکنون می توانیم این ادعا را داشته باشیم که در تامین قطعات یدکی هیچ کمبودی نداریم.

کد خبر : ۳۳۹۰۰۲