خبرگزاری کار ایران

تدوین بودجه ۹۵ با ۲۶۷ هزار میلیارد تومان منابع مالی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: بودجه سال ۹۵ با ۲۶۷ هزار میلیارد تومان منابع مالی تدوین شده است.

به گزارش ایلنا ، محمد باقر نوبخت شب گذشته در شورای اداری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: از مجموع 267 هزار میلیارد تومان بودجه سال آینده ، 251 هزار میلیارد تومان ،  منابع غیر نفتی و 66 هزار میلیارد تومان از محل فروش نفت است.

وی خاطر نشان کرد : بودجه امسال  236 هزار میلیارد تومان منابع مالی داشت.

معاون رئیس جمهور همچنین به برخی ایرادها و ویژگی های قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه که دو ماه آینده در مجلس مطرح خواهد شد ، ضمن رفع ایرادهای برنامه پنجم ، به موضوعاتی نظیر  بودجه سال 95 ، تامین آب ، حفظ محیط زیست و صندوق های بازنشستگی برای پیشگیری از بروز بحران توجه جدی شده است.

نوبخت گفت : ارتقای علم و فناوری ، توازن و عدالت توسعه بر اساس آمایش سرزمین هم در اولویت برنامه ششم توسعه است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور همچنین با یادآوری تعویق سفر هیات دولت به این استان از آبان ماه تاکنون گفت: برای استان سمنان اعتبار مشابه سفر رییس جمهوری تامین شده که بودجه مطلوبی است.

نوبخت گفت : طبق دستور رییس جمهور،  مشکلات و مطالباتی که مقرر بود در سفر هیات دولت به این استان بررسی و برای آن تامین اعتبار شود ، فهرست برداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف شد  مشکلات را رفع و اعتبارات لازم را تامین کند.

در این جلسه آیت الله سید محمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، محمد رضا خباز استاندار سمنان ، علیرضا خسروی نماینده مردم شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه و عبدالرحمن رستمیان نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی هم مطالبات و مشکلات مردم استان را مطرح در بخش های لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم ، تامین آب ، رشد اقتصادی و توسعه بهداشتی بازگو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز