خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران:

نگاه به مدیریت باید هوشمندانه و تخصصی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۶۰

نگاه به مدیریت هوشمندانه باید تخصصی باشد، مدیران برای عملکرد مجموعه خودشان برنامه ریزی، اجرا، کنترل و مراقبت دقیق داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد گفت: فلسفه وجودی همه مدیران و دستگاههای دولتی خدمت به مردم است و بس.

به گزارش روابط عمومی استانداری، حسن خیریان پور در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد با تاکید بر مدیریت هوشمندانه از سوی مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی، بیان داشت: فلسفه وجودی همه مدیران خدمت به مردم است و بس، مدیران نقش خود را دقیق بدانند، چرا که مدیریت هوشمندانه یعنی نقش، وظیفه سازمانی و جغرافیای خدمت خود را دقیق بشناسیم و از هر تلاشی برای خدمت کردن دریغ نکنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، افزود: نگاه به مدیریت هوشمندانه باید تخصصی باشد، مدیران برای عملکرد مجموعه خودشان برنامه ریزی، اجرا، کنترل و مراقبت دقیق داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر تشکیل منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان گفت: مقام معظم رهبری دو عرصه مورد نیاز و اولویت دار(اقتصاد و فرهنگ) با دو مکانیزم اجرایی عزم ملی و مدیریت جهادی را برای سال ۱۳۹۳ مشخص فرمودند. ضرورت فرهنگ سازی عمومی در بسیاری از عرصه ها از جمله این دو موضوع مهم محسوس است.

خیریانپور قدرت پیگیری، قدرت شناخت منابع، قدرت شناخت و احصاء اولویتها و قدرت برنامه ریزی و قدرت خوب اجرا کردن و قدرت خوب مراقبت و کنترل کردن و در یک جمله مدیریت هوشمندانه و مدیریت محیط پیرامونی را از جمله ویژگیهای مدیران شهرستانی احصاء و بر آن تأکید و تصریح نمود.

وی به مدیران شهرستان تأکید نمود، ظرفیتهای نهفته در قانون بودجه را شناسایی و با برقراری ارتباط مناسب با ادارات کل از مجموعه اعتبارات ملی و اعتبارات تسهیلاتی برای شهرستان استفاده لازم را بعمل آورند.

حسن خیریانپور بر ضرورت اصلاح ساختارهای اداری و ایجاد تحول اداری تأکید نموده و گفت: امسال عملکرد دستگاهها را به نحو مناسبی مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهیم داد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سید امیر حسینی جو فرماندار شهرستان عباس آباد ضمن بیان خیر مقدم به حضار طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: ما وظیفه داریم در این دوره مدیریتی به مردم منطقه خدمت بکنیم و بتوانیم شهرستان را معرفی کنیم، بازخورد این عملکرد ها فضایی بعنوان خدمت را بوجود می آورد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه خیریانپور در جلسه کمیته برنامه ریزی استان به شهرستان عباس آباد خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی در تخصیص اعتبارات ویژه به این شهرستان نوپا شد.

در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کامبیز بغیازی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حجت الاسلام حسن توپا حیدری بعنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عباس آباد معرفی و درپایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود، از عرفان آهنگریان، آورنده مدال طلای قهرمانی مسابقات جهانی در رشته ورزشی ووشو تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز