خبرگزاری کار ایران

از خودروسازان چینی خبری نیست؛

رونمای از طرح های نوین در صنعت خودروسازی جهان

نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت تا تاریخ 17 سپتامبر درب های خود را به روی عموم خواهد گشود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از رویترز در این نمایشگاه ، تعداد بسیاری از طرح های نوین در صنعت خودروسازی رونمایی خواهد شد؛ از جمله این تولیدات می توان از محصولات کلیدی کمپانی های خودروسازی مطرح و طراحی هایی برای دهه ی پیش روی این صنعت نام برد.

این نمایشگاه در تاریخ  15 سپتامبر درهای خود را بر روی خبرنگاران سراسر دنیا خواهد گشود؛ البته بعد از ظهر روز 14 سپتامبر در این نمایشگاه نمایشی از مهمترین محصولات چندین شرکت بزرگ خودروسازی برپا خواهد بود که از جمله خودروهای شرکت کننده در این نمایش می توان به آلفارومئو ، آ او دی ، بنتلی ، جگوار و مازاراتی اشاره نمود.

شرکت آلفا رومئو با خودروی جدید خود جولیا در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد، این شرکت ادعا کرده که این اتومبیل رقیب سرسختی برای بی ام دبلیو سری 3 محسوب می شود که توانایی دارد با دیفرانسیل عقب و 503 اسب بخار قدرت موتور گوی سبقت را از بی ام دبلیو برباید.
کمپانی آ او دی با نسل چهارم خودروی خود Audi A4 به صحنه آمده که دارای پلت فرم جدید و فضای داخلی بیشتر نسبت به نسل های گذشته این خودرو است. 
 بنتلی با اولین خودروی شاسی بلند خود به میدان آمده که در این نمایشگاه از آن رونمایی خواهد شد؛ این خوردرو اتومبیلی فوق العاده لوکس و بسیار مدرن به نام بنتایگا است، قلب تپنده این ماشین 4 چرخ متحرک موتوری 6 لیتری و 8 سیلندر است و جالب آنکه یک خودروی برقی-بنزینی می باشد.   
 
بوگاتی نیز با کانسپت جدید خود با نامVision Gran Turismo در این نمایشگاه شرکت می کند. 
 
هرچند خودروسازی های آسیایی از جمله کیا ، تویوتا ، هیوندای و لکسوس در این نمایشگاه حضور فعال دارند اما ظاهرا از حضور خودروسازان چینی در این نمایشگاه خبری نیست.
کد خبر : ۳۰۴۸۱۷