خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنایع،خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،معدن و تجارت:

انتقاد از آمارهای نادرست پلیس در مورد اسکانیا/برگزاری جلسه در کمیسیون اصل 90

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۷۰

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از آمارهای نادرست مبنی بر سهم بالای اتوبوس های اسکانیا در تصادفات جاده ای، گفت: جلسه ای در این باره در کمیسیون اصل 90 تشکیل خواهد شد.

امیر حسین قناعتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اظهارات رئیس پلیس راهور مبنی بر سهم 70 درصدی اتوبوس اسکانیا از کشته های سر صحنه تصادف، گفت: متاسفانه این آمار درست نیست و ما به هیچ عنوان این آمار را تایید نمی کنیم.

وی با بیان اینکه باید در ارائه آمار به موضوع شماره گذاری خودروها هم توجه کرد، افزود: اغلب اتوبوس های اسکانیا در جاده ها تردد دارند در حالیکه ممکن است سایر اتوبوس ها در داخل شهر هم تردد داشته باشند که این در آمار موثر است.

مدیرکل صنایع،خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،معدن و تجارت، ادامه داد: دیگر آمارهای اعلام شده مبنی بر اینکه 35 درصد از کشته های جاده ای هم مربطو به اتوبوس های اسکانیا بوده است هم آمار درستی نیست و مشخص نشده که این آمارها برای پزشکی قانونی است یا منبع دیگری دارد.

قناعتی با اعلام اینکه قرار شده سردار مهری در کمیسیون اصل 90 مجلس منابع آماری خود را اعلام کند، گفت: جلسه ای در این باره با حضور نمایندگان پلیس و خودروسازان در کمیسیون اصل 90 برگزار می شود تا در این خصوص بحث و بررسی انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز