خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی:

قیمت گوشت گوساله مخلوط 30 هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۹۶۹

بهای گوشت گوسفند از ۱۰ روز پیش رو به کاهش بوده و حدود ۳ هزار تومان کاسته شده است.

علی خندان نوجوان، رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی در این باره به ایلنا گفت: در ماه رمضان در بخش فروش گوشت گوساله افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر بهای هر کیلوگرم گوشت گوساله به صورت مخلوط ۳۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

نوجوان خاطر نشان کرد: البته برای روز شنبه ۹ خرداد ماه جلسه‌ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تزریق گوشت‌های برزیلی به بازار خواهیم داشت که ممکن است قیمت‌های جدیدی نیز به اتحادیه ارائه دهند.

در این راستا، علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی نیز در مورد احتمال تغییر قیمت‌ها افزود: بهای گوشت گوسفند از ۱۰ روز پیش رو به کاهش بوده و حدود ۳ هزار تومان کاسته شده است.

وی علت این کاهش قیمت را فراوانی دام عنوان کرد و گفت: بعید به نظر می‌رسد در ماه رمضان قیمت‌ها افزایش پیدا کند اما قرار است در پایان خرداد ماه بخش" پیش سرد" را برای گوشت قرمز فعال کنند که این موضوع باعث کم شدن وزن گوشت قرمز تا نیم کیلو خواهد شد.

ملکی گفت: البته ما درخواست داده‌ایم این طرح در حال حاضر اجرا نشود زیرا باعث افزایش نرخ گوشت قرمز تا ۵ هزار تومان می‌شود!

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز