خبرگزاری کار ایران

نحوه توزیع اقلام موردنیاز هیات های مذهبی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۹۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ برای استفاده در هیات‌های عزاداری  برای تأمین نیاز هیأت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های انجام شده بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های عزاداری تأمین شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به چگونگی توزیع این محصولات بین هیأت‌های مذهبی، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام، مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

برادری اضافه کرد: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به موجودی کافی اقلام اساسی، امکان تامین و تخصیص کالاهای یادشده به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز