خبرگزاری کار ایران

تخلیه و بارگیری ۱۹۴ میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان دی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۵۴

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه معادل ۱۹۴ میلیون و ۷۸ هزار و ۴۵۷ تن بود.

به گزارش ایلنا، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان دی سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲۳ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۳۹ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۴۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۳۲۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۵ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۵۹ تن بوده است.

در این مدت در مجموع میزان بارگیری حاکی از رشد ۶ درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۲۵ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است.

بر پایه گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان دی ۱۴۰۲، بیش از ۹۱ میلیون تن و کالاهای غیرنفتی بیش از ۱۰۲ میلیون تن بوده است که حاکی از رشد چهار درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، رشد ۱۲ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد هشت درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه و بارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان دی سال ۱۴۰۲، در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز