خبرگزاری کار ایران

تخلیه‌وبارگیری ۱۵.۳ میلیون تن کالا در بنادر ایران طی فروردین ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۲۳

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین امسال، معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بود.

به گزارش ایلنا از سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی فروردین ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۴۷۲ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۶۰۲ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۵ میلیون و ۲۴ هزار و ۷۴ تن بود.
 
بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی
 
میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ۱۴۰۲ معادل ۵ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۵۷۰ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۲۵ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۹۵ تن بوده است.
 
تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی
 
جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان فروردین سال جاری، معادل ۷ میلیون و ۷۳ هزار و ۴۲ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۸ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۲۷ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بوده است.
 
عملیات کانتینری
 
تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان فروردین سال جاری، معادل ۱۲۰ هزار و ۴۶۴ TEU بوده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز