خبرگزاری کار ایران

بهبود ایمنی کشتی‌های تحت پرچم ایران بر اساس دو یادداشت تفاهم منطقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۲۶

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از ارتقای موقعیت پرچم ایران، بر اساس دو یادداشت تفاهم پاریس و توکیو خبر داد و آن را ​نشان­ دهنده بهبود وضعیت فنی و ایمنی ناوگان تجاری تحت پرچم متردد در بنادر آسیایی و اروپایی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، مهدی فرمهینی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در همایش دو روزه افسران کنترل و بازرسی و ثبت کشتی ­ها و صدورگواهینامه­ های دریایی، از ارتقای ایمنی کشتی­های تحت پرچم و بهبود وضعیت پرچم جمهوری اسلامی ایران، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه های اطلاعاتی یادداشت تفاهم های منطقه ای پاریس و توکیو خبر داد.

بر پایه این گزارش، همایش افسران کنترل و بازرسی و ثبت کشتی­ها و صدورگواهینامه­‌های دریایی، به منظور بررسی فرآیندهای کاری فی مابین در جهت ارتقای ایمنی شناوران تحت پرچم، افزایش هماهنگی واحدهای متناظر و همچنین بروز رسانی دانش تخصصی افسران از قوانین کنوانسیون های بین المللی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، این در حالی است که برگزاری بازرسی های متمرکز در خصوص ایمنی شناوران مسافری و همچنین  همکاری نزدیک ادارات کنترل و بازرسی و ثبت کشتیها و موسسات رده بندی در جهت ارتقای ایمنی شناوران مسافری، با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی و شروع سفرهای دریایی، در دستور کار اداره کل امور دریایی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز