خبرگزاری کار ایران

تخلیه‌ و بارگیری ۱۶.۵ میلیون تنی کالا در بنادر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۲۱

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فرودین سال ۱۴۰۱، معادل ۱۶ میلیون و ۴۴۵ هزار تن بود که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی فروردین سال ۱۴۰۱ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۷۸۷ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۴ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۶۱۲ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۹۹ تن بود که حاکی از رشد ۲ درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۲۰ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۳ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین سال ۱۴۰۱ معادل ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۳۳ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۲۰ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۰ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۷۵۳ تن بوده است.

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در فروردین سال جاری، معادل ۷ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۶۲۰ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۸ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۵۳۲ تن بود؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۶ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۵۲ تن بوده که حاکی از رشد ۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی، ‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین سال ۱۴۰۱، معادل ۱۸۲ هزار و ۴۸۲ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری ۱۶۹ هزار و ۳۸۵ TEU طی فرودین سال ۱۴۰۰، رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز