خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

عبور از اوج مصرف برق تابستان با همکاری صنایع پایتخت/ چگونه به کاهش ۱۰ درصدی مصرف کمک کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۳۶

تداوم همکاری صاحبان صنایع پایتخت و دو استان همجوار قم و البرز با صنعت برق، نقش پر رنگی برای به عبور موفق از ایام اوج مصرف تابستان امسال دارد.

حبیب قراگوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به همکاری صنایع با صنعت برق اظهار داشت: سال گذشته بخش‌های صنعت و کشاورزی اعم از سیمان، فولاد، خودرو سازها و... به خوبی با صنعت برق همراهی کرده‌‌اند، امیدواریم این همکاری امسال نیز با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری صنایع با صنعت برق؛ کار در عرصه عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی را کاری عملیاتی و سخت برشمرد و افزود: در عین حال عملیات تامین و انتقال و توزیع برق و تولید انرژی بسیار مهم و تعیین کننده است، و مجموعه صنعت برق تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته تا مردم به راحتی تابستان را سپری کنند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران یادآور شد:  دوره فراگیر گرم سال در کشور ما از خرداد آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد. گرمای هوا در این ایام و فعالیت لوازم خنک‌کننده بار شبکه را ۴۳ درصد افزایش می‌دهد، بنابراین ضروری است برای حفظ پایداری شبکه برق و همینطور رفاه و آسایش خود و عزیزانمان در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

وی گفت: مجموعه این اقدامات باعث می‌شود محدودیت‌های برق در بخش تولید کشور هم کاهش پیدا کرده و چرخ‌های تولید و اشتغال کشور بیشتر از گذشته به گردش درآید.

قراگوزلو ضمن ابراز قدردانی از همراهی و همکاری مردم با صنعت برق گفت: هموطنان اگر در ساعت اوج مصرف استفاده از وسایل برقی را به نیمه شب یا ساعت خنک روز منتقل و دمای کولرهای گازی را روی ۲۵ درجه و کولرهای آبی را روی دور کند قرار دهند، ۱۰ درصد کاهش مصرف، به راحتی و بدون آنکه رفاه و آسایش آنها کاهش یابد، قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز