خبرگزاری کار ایران

آغاز تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه‌ای در پایانه نفتی خارک

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۴۷

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام، آغاز عملیات اجرایی تکمیل تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه‌ای در پایانه نفتی خارک را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی اظهار کرد: تعمیرات اساسی تأسیسات، اسکله‌ها و مخازن ذخیره‌سازی پایانه نفتی خارک به‌عنوان بزرگترین پایانه صادرات نفت خام کشور، طبق برنامه زمان‌بندی در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: با توجه به برنامه افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، صادرات نفت خام و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و به سرویس‌ آوردن مخازن در حال تعمیر، از لحاظ راهبردی برای شرکت اهمیت ویژه‌ای دارند و اتمام این پروژه‌ها به‌صورت ویژه رصد می‌شود.

غریبی افزود: به‌دنبال خودداری پیمانکار قبلی مجری تعمیرات مخزن یک میلیون بشکه‌ای شماره ۲۶ پایانه خارک از ادامه کار، به‌دلیل نیاز عملیاتی به مخزن برای افزایش توان عملیات ذخیره‌سازی و ارتباط آن با تداوم صادرات نفت کشور، همچنین جلوگیری از هدررفت وقت، با انجام مناقصه در کمترین زمان انتخاب پیمانکار انجام و پروژه برای تکمیل و بهره‌برداری تحویل پیمانکار شد.

عباس غریبی ادامه داد: با راه‌اندازی و در سرویس قرار گرفتن این مخزن، یک میلیون بشکه به ظرفیت ذخیره‌سازی نفت کشور افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز