خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه آرمان مطرح کرد؛

برنامه‌های ویژه برای بیمه بار ترانزیتی از افغانستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۳۸

مدیرعامل بیمه آرمان تاکید کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده با دولت افغانستان، در حال حاضر بیمه‌نامه مسافرتی اتباع افغان توسط بیمه آرمان صادر می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای برای بیمه بار ترانزیتی از افغانستان داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید قلی‌پور با اشاره به افزایش سرمایه بیمه آرمان گفت: سرمایه این مجموعه تا ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و این مجموعه به دنبال محصولات و طرح‌های جدید بیمه‌ای است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ۴۰۰ نماینده فعال در کل کشور دارد، اظهار داشت: در ابتدا با مشکل ریزش نقدینگی و خروج نیروهای کیفی مواجه بودیم که این اتفاقات منجر به آسیب برند مجموعه آرمان شد.

مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اقدامات انجام شده برای وصول مطالبات تصریح کرد: بیشترین مطالبات ما مروبط به دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو بود که توانستیم ۴۵ میلیارد تومان از مطالبات سال ۹۸ را از سایپا و ۱۳ میلیارد تومان از مطالبات ایران‌خودرو را وصول کنیم.

قلی‌پور با اشاره به پرداخت میزان خسارت در سال جاری خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخته‌ایم که ۱۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به خسارت شخص صالح بوده است.

وی از افتتاح دفتر در کابل خبر داد و ابراز داشت: طبق رایزنی‌های انجام شده با دولت افغانستان، در حال حاضر بیمه‌نامه مسافرتی اتباع افغان توسط بیمه آرمان صادر می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای برای بیمه بار ترانزیتی از افغانستان داریم.

به گفته مدیرعامل بیمه آرمان، برنامه‌هایی برای افزایش محصولات برای سال ۱۴۰۱ در دستورکار داریم که مهمترین آن تلاش برای بیمه شدن ۹ میلیون موتورسیکلتی است که اکنون بیمه نیستند. 

قلی‌پور با بیان اینکه کاهش شدید پرتفوی بیمه‌ای باعث شده بود تا نقدینگی به شدت کم شود، ابراز داشت: ما از دی ماه با تغییر مدیریت و استقرار تیم اجرایی به دنبال وصول مطالبات معوق خود رفتیم تا بتوانیم خسارات بیمه‌شدگان را در اسرع وقت تسویه کنیم.

وی ادامه داد: با حل مشکلات نقدینگی پرداخت دیون آسان‌تر شده و بر همین اساس کمیته پرداخت خسارت را تشکیل داده و بدهی‌ها را بر حسب اولویت پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل بیمه آرمان از توافق جدید با سایپا برای قرارداد سه ساله و به میزان ۷۵۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر وصول مطالبات از سایپا سالانه ۲۴۰ میلیارد تومان با سایپا بیمه ترکیبی (و نه فقط ثالث) قرارداد بسته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز