خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی شرکت زیرساخت مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۱۴

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: آتش گرفتن یک مرکز زیرساخت باعث شد که اینترنت داخلی و در برخی موارد اینترنت بین‌الملل ما دچار مشکل شود که هم اکنون حدود 90 درصد از رفع اختلال شده است.

به گزارش ایلنا، حمید فتاحی با اشاره به دلایل اختلال در اینترنت در کشور، گفت: اختلال در سیستم برق‌رسانی یکی از مراکز ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت باعث حریق در این مرکز شد و سامانه‌های برق‌رسانی آن دچار حریق شد.

وی با اشاره به با همکاری آتش‌نشانی، اظهار داشت: در مرحله اول حریق خاموش شد همچنین اختلال در سامانه‌های فنی نیز رفع شد و سیستم برق‌رسانی  در حال حاضر به حالت اول برگشته است.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: این اتفاق منجر شد که در برخی از مناطق خدمات و سرویس‌های داخلی دچار مشکل شود البته در برخی موارد اینترنت بین‌الملل نیز مختل شد که با اقدامات صورت گرفته است که در حال حاضر بیش از 90 از درصد از مشکلات رفع شده است و امیدواریم که در ساعات آینده سرویس‌ها به حالات اولیه بازگردند.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که چقدر زمان نیاز است که سرویس‌دهی به حالت اولیه باز گردد؟ تصریح کرد: امیدواریم که ظرف دو یا سه ساعت آینده سرویس‌دهی مانند سابق شود. همکاران در حال بازسازی مسیرها و به‌روزرسانی خدمات هستند که این خدمات دوباره در دسترس مردم قرار بگیرد.

وی درباره دلیل آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: قطعی برق در مرکز زیرساخت باعث شد که سیستم‌های "UPS” باعث حریق شوند که البته جزییات آن در حال بررسی است که به زودی به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز