خبرگزاری کار ایران

رئیس مخابرات گناوه با ایلنا مطرح کرد:

قطعی برق باعث اختلال در سیستم آنتن دهی شهرستان شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۰۸

رئیس مخابرات شهرستان گناوه از رفع مشکلات آنتن‌دهی این شهرستان پس از بارندگی اخیر خبر داد.

حجت الله احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: با توجه به بارندگی های اخیر و قطعی برق در برخی از نقاط شهرستان و اتمام برق اضطراری ژنراتورهای دکل های مخابراتی ، برای ساعاتی شاهد اختلال در سیستم آنتن دهی موبایل و قطعی اینترنت در این مناطق بودیم که با راه اندازی مجدد برق این مناطق ، این مشکل مرتفع شد.

رئیس مخابرات گناوه افزود: تنها نقطه شهرستان که دچار مشکل اساسی شده بوده روستای شول بوده که در حال حاضر با نصب ژنراتور به ایستگاه آنتن دهی این روستا، مشکل اختلال شبکه در این روستا نیز به طور موقت رفع شده است.

وی در خصوص عدم سرویس دهی اینترنت در برخی ساعات شبانه روز حتی قبل از بارندگی اخیر و گلایه های مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان هم افزود: 60 درصد مشکلات اینترنتی مشترکین به داخل منازل آنها و عدم اتصال به مودم و ... مربوط است که ما اجازه ورود به منازل و دسترسی به آنها را نداریم.

احمدی در خصوص پهنای باند شهرستان با توجه به مسافر پذیر بودن آن افزود : از ابتدای سال جاری میزان پهنای باند این شهرستان از 3 به 10 گیگ افزایش یافته است و همزمان 10 هزار مشترک می توانند از امکانات این شبکه در سطح شهرستان استفاده کنند که از این حیث در شهرستان کمبودی احساس نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز