خبرگزاری کار ایران

وزیر راه در پاسخ به ایلنا:

خلبان ترکیش ایر برگشت غیرعادی انجام داد/ امکان فرود در فرودگاه امام وجود داشت/ نماینده ترکیش ایر در ایران باید توضیح بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۲۲

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شرایط خاصی پیش نیامده اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر در ایران را برای توضیح دعوت کند که با چه منطقی خلبان این رفتار را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر ادعای رسانه‌های ترکیه درباره اینکه خلبان ترکیش ایر پیام حمله هوایی دریافت کرده و به همین دلیل سریعا از فضای آسمان آیران خارج شده اظهار داشت: شرایط خاصی پیش نیامده اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر در ایران را برای توضیح دعوت کند که با چه منطقی خلبان این رفتار را انجام داده است.

اسلامی تاکید کرد:‌ مکالمات ضبط شده است و خلبان پنج هزار متر قدرت دید داشته و می‌توانست فرود کند اما یک بازگشت غیرعادی انجام داده است.

وی تاکید کرد: دو فرودگاه اصفهان و باکو برای فرودگاه جایگزین انتخاب شده بود که خلبان فرودگاه باکو را انتخاب کرده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و سازمان هواپیمایی هم روز گذشته در این باره روشنگری کرده است اما نماینده ترکیش ایرلاین باید توضیحاتی را در این باره بدهد چراکه رفتار خلبان قابل قبول نیست.

اسلامی تاکید کرد:  تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و علت شنیده شدن صدای آژیر اتصالی سیم‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز