خبرگزاری کار ایران

هواپیما ایران ایر از تبریز به اصفهان با ۱۶ ساعت تاخیر پرواز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۰۹

به دلیل خلف وعده مسئولین شرکت ایران ایر و لغو برنامه‌های پیش بینی شده، گروهی از مسافران این پرواز با ورود به محوطه فرودگاه وتجمع در برابر هواپیماهای باند، مانع پرواز این هواپیما‌ها شدند و به همین منظور تعدادی از پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز با استفاده از مسیر‌های باند دیگر انجام شد.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایر از تبریز به اصفهان با ۱۶ ساعت تاخیر عاقبت پرواز کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرودگاه، این پرواز که قرار بود ساعت ۱۹و ۳۰ عصر دیروز - دوشنبه - از فرودگاه بین المللی تبریز به مقصد اصفهان انجام شود به دلیل نقص فنی هواپیما و تاخیر در ورود به تبریز با ۱۶ ساعت تاخیر و ساعت ۱۱.۵۰ دقیقه امروز سه شنبه انجام شد.

برپایه این گزارش به دنبال تاخیر در ورود هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه امام به تبریز برای جابجایی مسافران تبریز - اصفهان، به تمامی مسافران این پرواز پیامک زده شد که این پرواز راس ساعت ۲۲.۳۰‌‌ همان روز انجام می‌شود.

براساس این گزارش، این هواپیما که قرار بود ۲۲و ۳۰ پرواز کند با دو ساعت تاخیر وارد فرودگاه تبریز شد و حین پرواز در ساعت یک بامداد دچاز نقص فنی گردید و این پرواز نیز لغو شد.

به دنبال لغو این پرواز، هواپیمای جایگزین از تهران درخواست شد که این هواپیما راس ساعت ۱۰ صبح امروز در فرودگاه تبریز به زمین نشست و پس از یک ساعت و ۵۰ دقیقه و راس ساعت ۱۱.۵۰ با مسافران پرواز ۱۹.۳۰ تبریز - اصفهان به سمت اصفهان پرواز کرد.

همین گزارش حاکی است به دلیل خلف وعده مسئولین شرکت ایران ایر ولغو برنامه‌های پیش بینی شده گروهی از مسافران این پرواز با ورود به محوطه فرودگاه وتجمع در برابر هواپیماهای باند مانع پرواز این هواپیما‌ها شدند و به همین منظور تعدادی از پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز با استفاده از مسیر‌های باند دیگر انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز