خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

آخرین قیمت مصوب انواع میوه و سبزیجات اعلام شد/ کاهش قیمت موز + نرخنامه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۸۲۴

اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران امروز نرخ جدید عمده فروشی انواع میوه و محصولات سبزی و صیفی برای هفته پیش‌رو را اعلام کرد بر این اساس قیمت موز کاهش 3 هزار تومانی در هر کیلوگرم را داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین نرخ انواع میوه میوه‌های پاییز پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه های پاییزی پر مصرف، انار با قیمت از کیلویی 8 هزار تومان تا 21 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال از 8 تا 19 هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو از 5 تا 20 هزار تومان،‌ هر کیلوگرم سیب 11 تا 13 هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی 9 تا 16 هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین 8 تا 11 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر با اشاره به افزایش قیمت صعودی موز در هفته ‌های اخیر از کاهش قیمت آن در میادین خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم موز با کاهش قیمت 3 هزار تومانی 28 تا 32 هزار تومان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از 35 درصد است. 

آخرین قیمت مصوب انواع میوه و سبزیجات اعلام شد/ کاهش قیمت موز + نرخنامهآخرین قیمت مصوب انواع میوه و سبزیجات اعلام شد/ کاهش قیمت موز + نرخنامه

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز