خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری استان اصفهان از طرح آبرسانی به گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۱۶

معاون مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری استان اصفهان و کارشناسان این حوزه با حضور در آبفا گلپایگان پیرامون بودجه مورد نیاز جهت تکمیل طرح آبرسانی به گلپایگان و شبکه فاضلاب این شهر به بحثو تبادل نظر پرداختند.

ایلنا: معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری استان اصفهان و کار‌شناسان این حوزه با حضور در آبفا گلپایگان پیرامون بودجه مورد نیاز جهت تکمیل طرح آبرسانی به گلپایگان و شبکه فاضلاب این شهر به بحثو تبادل نظر پرداختند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دهقانی مدیر آبفا گلپایگان در خصوص اهمیت طرح آبرسانی به گلپایگان و نحوه شروع این طرح و پیشرفتهای حاصل شده، چگونگی اجرای طرح شبکه فاضلاب و لزوم ساخت تصفیه خانه فاضلاب توضیحات مبسوطی ارائه نمود و سپس گزارشهای مورد نیاز دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری توسط آبفا منطقه تهیه و در اختیار کار‌شناسان ذیربط قرار گرفت.
پس از این نشست شیرازی‌نژاد به همراه کار‌شناسان از محل اجرای طرح آبرسانی به گلپایگان و پیشرفت‌های فیزیکی موجود بازدید کردند. محل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان، مخزن ذخیره آب دو هزار متر مکعبی، خطوط انتقال آب خام و آب تصفیه شده و ایستگاه پمپاژ آب خام از جمله محل‌هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز