خبرگزاری کار ایران

دربازدید مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت نیرو از طرح آبرسانی به گلپایگان:

پروژه طرح آبرسانی به گلپایگان با جدیت بیشتردنبال شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۶۰

ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان توسط آبفا منطقه در حال اجراست و در آینده نزدیک در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو در بازدید از محل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان، با اشاره به اهمیت طرح آبرسانی به گلپایگان گفت: انتظارات از پیشرفت این پروژه بسیار بالا است و پیمانکار این طرح می‌بایست با جدیت بیشتر پیشرفت سریع‌تر این پروژه را فراهم کند، به طوری که این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بختیار ضمن تاکید بر اجرای سریع این پروژه و بر بهره برداری رسیدن آن تا پایان سال جاری ادامه داد: برنامه زمان بندی مشخص از فعالیت‌های باقیمانده و نحوه اجرای آن اعلام شود و کلیه قراردادهای لازم در خصوص تهیه تجهیزات منعقد و پیش پرداخت‌ها توسط کارفرما در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه جلسه معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان در خصوص تجهیزات مورد نیاز در تصفیه خانه گفت: مهندسی خرید به صورت کامل انجام شده و قرارداد‌ها آماده انعقاد است و حداکثر تا شش ماه آینده تجهیزات مورد نیاز وارد کارگاه خواهد شد و زمان نصب این تجهیزات دوماه بطول می‌انجامد.

پس از آن مدیر آبفا گلپایگان با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان توسط آبفا منطقه در حال اجراست و در آینده نزدیک در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز