خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۵ اصفهان خبر داد:

تجهیز پارک‌های منطقه ۵ اصفهان برای تردد جانبازان و معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۲۶

با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش آب گرفتگی و یخ زدگی معابر در یک اقدام مشترک و طی بازدیدهای کار‌شناسی مکرر توسط کار‌شناسان مجرب منطقه، نقاط حادثه‌خیز شناسایی و در طی چند ماه اخیر رفع ایراد شده‌اند.

پارک‌های منطقه ۵ برای شهروندان، ورزشکاران، جانبازان و معلولان مناسب‌سازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ شهردار منطقه ۵ با تاکید بر اینکه پارک‌های ملت ۱ و ۲ و پارک سعدی از زیبا‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های حاشیه اصفهان هستند تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش آب گرفتگی و یخ زدگی معابر در یک اقدام مشترک و طی بازدیدهای کار‌شناسی مکرر توسط کار‌شناسان مجرب منطقه، نقاط حادثه‌خیز شناسایی و در طی چند ماه اخیر رفع ایراد شده‌اند.
حمیدعصارزادگان افزود: با توجه به اینکه پارک‌های نامبرده از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر اصفهان هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار آسیب و تخریب کلی و جزیی شده بودند که با همت شهرداری منطقه ایمن‌سازی و مناسب‌سازی شده‌اند.
عصار زادگان اذعان داشت: با تمهیدات جدید کلیه شهروندان جانباز و معلول می‌توانند از فضای سبز، پارک‌ها و وسایل حرکت درمانی پارک‌های حاشیه منطقه ۵ به راحتی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز