خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

ارتباط مستمر پلیس با مراکز علمی چتر امنیت پایدار را گسترده تر خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۳

ارتباط مستمر پلیس با مراکز علمی یقینا می تواند باعثتحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا گردد و این موضوعی است که در تأکیدات معظم له همواره به آن اشاره شده است.

ایلنا: زرگرپور استاندار اصفهان در همایش سراسری رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان، وجود همت والا، عزم راسخ و روحیه شهادت طلبی نیروهای ناجا را قابل تحسین دانست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانهٔ نیروهای جان بر کف ناجا در مناطق شرقی کشور، ‌ این رویداد را نشان دهنده همت والا، عزم راسخ و روحیه شهادت طلبی حاکم بر ساختار ناجا دانست.

وی اظهار داشت: وضعیت نا‌امن جهان از یک سو و رشد پر شتاب علم و فناوری که باعثپیچیده‌تر شدن جرائم گردیده است، ‌نقش پلیس را روز به روز حساستر می‌نماید.

زرگرپور افزود: با توجه به رشد پرشتاب علم و فناوری، نقش پلیس تخصصی و ارتباط مستمر با مراکز علمی و تحقیقاتی، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: لازم است پلیس به عنوان حافظ امنیت و ثبات در جامعه، جهت ایجاد بستر امن برای توسعه و پیشرفت همه جانبه مجموعه نظام، به روز بودن و پویایی خود را حفظ نماید.

استاندار اصفهان تصریح کرد: جهت تحقق این امر لازم است، ارتقاء علمی و عملی کلیه رده‌ها در رأس امور قرار گیرد و به عنوان یک اصل در برنامه‌های کلان سازمان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکری در دنیا به وجود آمده است که بنیان گذار آن حضرت امام خمینی(ره) است، اذعان داشت: دستگاه‌های قدرتمند سلطه گر دنیا با این تفکر که اساس آن مخالفت با ساز و کار نظام سلطه است، مشکل دارند.

رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مرکز این تفکر و خیزش، ‌ایران اسلامی است، بدیهی است که جریان سلطه به دنبال ایجاد ناامنی در این مأمن بوده و هر روز هجمه‌های جدیدی را علیه ایران سازماندهی و اجرا می‌نماید.

وی تحریم‌های اقتصادی، کودتا و حمله نظامی، تهاجم فرهنگی، ترویج مصرف مواد مخدر، ارسال اسلحه و مشروبات الکلی و حمایت از منافقین و اختلافات قومی و مذهبی را از جمله توطئه‌های دشمن برشمرد.

وی ادامه داد: تا کنون به یاری خدا با همت و تلاش بزرگواران نظامی کشور و به برکت تبعیت مردم از رهبری تمامی این توطئه‌ها خنثی شده است.

استاندار اصفهان تأسیس پلیس‌های تخصصی در ناجا را گام بسیار مؤثری در ایجاد پلیس علمی، به روز و چابک در عرصه تأمین امنیت خواند و افزود: ارتباط تنگاتنگ این مجموعه تخصصی با مراکز علمی خصوصا حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی موجب رشدروزافزون آن خواهد شد.

وی دستیابی به راهکارهای نوین در کشف علل وقوع جرائم توسط حوزویان و دانشگاهیان، استفاده از فناوری‌های ارتیاطی نوین توسط پلیس و تبادل اطلاعات پلیس راهور با متخصصان عمران و مدیریت شهری در حل گره‌های کور ترافیکی را بعنوان نمونه‌هایی از ارتباط با مراکز علمی برشمرد.

زرگرپور ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مطلوب حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند توانمندی‌های نیروهای انتظامی ما را به صورت جهشی تضمین نماید.

وی در پایان یادآور شد: آنچه که باعثشده تا نیروی انتظامی بعنوان بازوی توانمند نظام، چ‌تر امنیت را در گستره جغرافیایی ایران اسلامی بگستراند، یقینا ثمره مجاهدت‌های خالصانه سرانگشتانی توانمند در گوشه و کنار این مرز و بوم بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز