خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد:

در حفظ و استیفای حقوق بیت المال کوشش مضاعف خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۳

رییس سرپرستی بانک ملی استان اصفهان با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: رییس سرپرستی بانک ملی استان اصفهان با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد خسروی رییس کل دادگستری استان در این دیدار با اشاره به اینکه ریشه ارتکاب بسیاری از جرایم، مسایل اقتصادی و فقر است بیان داشت: اتفاق نظر جامعه‌شناسان جنایی و جرم‌شناسان بر این مطلب است و به همین دلیل است که پیامبر مکرم اسلام(ص) نیز فرموده‌اند: فقر انسان را تا نزدیکی کفر می‌کشاند، به همین لحاظ وظیفه همه کارگزاران در حوزه فعالیتهای اقتصادی و شما در حوزه بانکداری است که ‌‌نهایت تلاش خود را در جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای اقتصادی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار معمول دارید.

وی افزود: این یک واقعیت است که در تمامی دنیا هر جا که پای منابع مالی و یا پول در میان باشد فساد مالی نیز پدیدار می‌شود، هنر مردان الهی و بزرگ این است که در چنین شرایطی دامن خود را پاک نگه داشته و عفیف باقی بمانند و حضرت علی(ع) نیز در این رابطه می‌فرمایند: کسی که قدرت داشته باشد خودش را عفیف حفظ کند اجری همانند اجر شهید نصیبش می‌شود.

وی لازمه این پاکی را همچنان بنا به فرمایش مولای متقیان علی(ع) تقویت چشمهای نظارتی اعلام و تصریح کرد: در امور بانکداری دقت کافی شود تا صندوق بیت المال و بنیه مالی دولت تضعیف نشود.

رییس کل دادگستری استان در پایان از کارگزاران بانکی خواست تا دادگستری را در عزم جدی خود در برخورد با افرادی که قصد پایمال نمودن حقوق بیت المال را دارند، یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز