خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

با برپایی نمایشگاهای متعدد مبلمان در قائم شهر مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۹۵

ما بعنوان کارگزاران دولت موظفیم از حقوق مرم دفاع نماییم بویژه توجه به جوانان تحصیل کرده از اولویت کار ماست زیرا این عزیزان برای ایجاد اشتغال نیاز به اعتماد کردن به ما دارند.

فرماندار قائم شهر گفت: دولت بابت بیمه و ایجاد اشتغال هزینه پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه دولت بابت بیمه و ایجاد اشتغال هزینه پرداخت می کند اظهار داشت: دولت در قبال این پرداخت هزینه، انتظار دارد اشتغال مفید در جامعه ایجاد شود.

وی به آمار نامعقول بیمه شذگان قالی بافی در قائم شهر اشاره کرد و افزود: برای من این موضوع قابل قبول نمی باشد و هرکسی که تصمیم گرفت قالی بافان اینگونه بیمه شوند به مردم خیانت کرده است.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت: ما بعنوان کارگزاران دولت موظفیم از حقوق مرم دفاع نماییم بویژه توجه به جوانان تحصیل کرده از اولویت کار ماست زیرا این عزیزان برای ایجاد اشتغال نیاز به اعتماد کردن به ما دارند.

محمدی اظهار داشت: باید بیمه کسانی که فاقد مهارت قالی‌بافی هستند قطع گردد و تیم مشترک متشکل از کارشناسان بیمه تامین اجتماعی و صنعت و معدن از قالیبافان زیرپوشش بیمه، بازدید کنند.

وی، در بخشی دیگر به شکایت مبل فروشان شهرستان از برگزاری متعدد نمایشگاه مبلمان اشاره کرد و گفت: تعداد نمایشگاه‌های مبلمان که در این نمایشگاه برگزار می‌شود بسیار زیاد است و به دلیل کیفیت نداشتن و ارزان تر بودن از نرخ بازار، فروشندگان مبل را در شهرستان با مشکلاتی مواجه کرده است.

فرماندار قائم شهر در پایان تصریح کرد: بطور جد با برپایی نمایشگاه مبلمان در قائم شهر مخالفیم و در صورت برگزاری پلمپ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز