خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

کتابخانه مرکزی قزوین با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۷۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای احداث کتابخانه مرکزی قزوین با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع به حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌ نیاز داریم.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذار برای مشارکت در ساخت کتابخانه مرکزی قزوین، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز کار طراحی مجموعه کتابخانه مرکزی انجام نشده، دست سرمایه‌گذار برای اعمال نظر در مورد طرح، نقشه و چیدمان این مجموعه باز بوده و می‌تواند خواسته‌های خود را در طراحی اعمال کند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه برای ساخت کتابخانه مرکزی باید طوری طرح بدهیم تا انگیزه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه وجود داشته باشد، تاکید کرد: در طراحی ساخت کتابخانه‌ها باید کاربری‌های تجاری نیز تعریف شود و در این راستا طرح را نیز طوری در نظر بگیریم تا ماهیت پروژه عوض نشود و اساس کار، ایجاد همان کتابخانه مرکزی با همه استانداردهای موجود باشد.

فرخزاد اضافه کرد: با توجه به شرایط زمین تخصیص یافته برای احداث کتابخانه مرکزی قزوین که به صورت چهاربر بوده، می‌توان به صورت مستقل طراحی‌های لازم را به عمل آورد و در حاشیه کاربری فرهنگی، برای کاربری‌های اقتصادی و تجاری آن نیز تعاریفی به کار برد.

وی خاطرنشان‌کرد: مجموعه‌های اداره کل اقتصاد و دارایی، جذب سرمایه‌گذاری استانداری و معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین باید پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای آغاز عملیات احداث این مرکز باشند تا بتوانیم به یکی از مطالبات دیرینه مردم فرهنگ دوست قزوین رنگ واقعیت ببخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز