خبرگزاری کار ایران

بازپرس دادسرای بستان آباد تشریح کرد:

آخرین جزئیات حادثه قتل پسربچه 4 ساله/ دستگیری یک زن از همسایگان مقتول/ ۳ مظنون دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۷۲

بازپرس دادسرای بستان آباد در آذربایجان شرقی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل کودک 4 ساله در این شهرستان، از دستگیری یک زن از همسایگان مقتول، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام روح اله ایمانی گفت: تاکنون ۴ نفر در ارتباط با این حادثه فجیع دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته اند.

وی افزود: هنوز علت و انگیزه اصلی این قتل مشخص نشده و در صورت مشخص شدن ابعاد تازه‌ای از این اتفاق، اطلاع رسانی خواهد شد.

بازپرس دادسرای بستان آباد با بیان اینکه دستگاه قضایی احساسات عمومی را در رابطه با این حادثه درک می‌کند، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را فقط از صداوسیما و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

دستگیری ۳ مظنون در ارتباط با مرگ پسر بچه بستان آبادی

فرمانده انتظامی بستان آباد با اشاره به پیدا شدن جسد پسربچه ۴ ساله بستان آبادی گفت: ۳ مظنون در ارتباط با مرگ این پسر بچه دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی نایب زاده افزود: خبر گم شدن این پسر بچه به نام امیرعلی پاشایان حدود ۳ روز پیش در شهرستان بستان‌آباد پیچیده بود و در این میان عوامل انتظامی تلاش خود را برای پیدا کردن این بچه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش پلیس دیروز جسد بی جان این پسر بچه در حوالی «علیجان‌چایی» پیدا شد، اظهار کرد: تحقیقات در خصوص علت این حادثه توسط مراجع قضایی و انتظامی این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز