خبرگزاری کار ایران

نصب سرعتکاه در محورهای مواصلاتی شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۱۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرا و نصب ١٢ عدد سرعتکاه با هزینه بالغ بر ٢۶٠ میلیون ریال در محور روستایی فیلخانه و بهشت فضل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مجید مفیدی فر با اعلام این خبر گفت: برای روانسازی ترافیک و کاهش تصادفات در شبکه راه‌ها و هم‌چنین افزایش ضریب ایمنی تردد در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، اداره راهداری نیشابور مبادرت به اجرا و نصب سرعتکاه در نقاط پر حادثه با هدف بالابردن سطح ایمنی در تردد خودروها و کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای اجرا کرده است.

مفیدی‌فر دلیل عمده تصادفات جاده‌ای را تخطئی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و افزود: محور فیلخانه یکی از پر ترددترین راه‌های روستایی نیشابور بوده که با توجه به حجم بالای ترافیک این محور و بی توجهی رانندگان به سرعت مجاز اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور با هماهنگی پلیس راه محور فوق را جهت روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای با نصب ١٢ عدد سرعتکاه با استفاده از ۵۰ تن آسفالت و تکمیل آشکار سازی و علائم با اعتباری بالغ  بر ٢۶٠ میلیون ریال نصب و اجرا کرده است.

او ادامه داد: با نصب کاهنده سرعت در نقاط مستعد حادثه این محور گامی مثبت برای حل مشکل سرعت زیاد رانندگان و آسیب های احتمالی به روستاییان عزیز برداشته شده است.

مفیدی‌فر در پایان با اظهار امیدواری عنوان کرد: با افزایش اعتبارات ابلاغی از طرف استان و شهرستان و با هدف تداوم کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی در شهرستان در تلاشیم تا نسبت به آرام سازی ترافیک در نقاط بیشتری از محورهای این شهرستان اقدام صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز