خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

آموزش‌ آنلاین فرصت خوبی برای بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا است

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۶۶

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی و آموزش‌های آنلاین جهاددانشگاهی فرصت خوبی برای استفاده و بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا است.

به گزارش ایلنا،علیرضا حاجیونی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان بوشهر با تبریک هفته وحدت بیان کرد: ظرفیت‌های پژوهشی بالایی در استان وجود دارد که می‌توان با تعریف پروژه‌های کاربردی، برنامه‌ریزی دقیق و تعریف چشم‌انداز برای آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، مسائل زنان سرپرست خانوار، فرزندخواندگی و... برای تعدیل مشکلات و حل چالش‌های این اقشار اقدام کرد.

این مسئول ادامه داد: با تعریف چشم‌انداز می‌توان در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی و با رعایت اصول حرفه‌ای پژوهش برای پنج سال آینده، مطالعاتی صورت بگیرد.

حاجیونی با بیان اینکه در استان بوشهر با وجود نیاز از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود، افزود: متاسفانه در حال حاضر آزمایش‌های ژنتیک هم‌استانی‌های ما در شیراز انجام می‌شود و برای ما جای خوشبختی خواهد داشت که از طریق آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی، مشکلات مددجوهای ما و دیگر شهروندان چه در رفت‌وآمدها و چه در مسائل دیگر حل شود.

 آموزش‌ آنلاین  فرصت خوبی برای بهره‌گیری در دوران شیوع کرونا است

در پایان این نشست تفاهم‌نامه گسترش همکاری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و... مابین اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان بوشهر منعقد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز