خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تمدید تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی تا یک هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۸۸

استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامطلوب استان از نظر شیوع کرونا، به تمدید تعطیلی، محدودیت و ممنوعیت در استان خبر داد و گفت: تعطیلی ادارات، اصناف و بازار ۶ شهرستان نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با بیان اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های در ۲۲ بند اعمال می‌شود، گفت : این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها از سوم آبان شروع شده و قرار بود امروز به اتمام برسد اما به دلیل شرایط نامطلوب استان از نظر کرونا با تصویب ستاد استانی، برای مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی تصریح  کرد: براساس تصویب ستاد استانی تمام ۲۲ ممنوعیت و محدودیتی که در هفته گذشته داشتیم به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود و همچنین ۶ شهرستانی که تعطیل بود همچنان به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

وی اظهار داشت: ۴۶ شهرستان دیگر هم به ۴۳ شهرستان قبلی در سطح کشور اضافه شده که اگر شهرستان‌های استان کرمانشاه در میان آنها باشد اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه همچنین اعلام کرد که همه ادارات موظف هستند که تا پایان آبان‌ماه جلسات خود را حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل دهند.

وی همچنین توضیح داد که مطب پزشکان متخصص پوست و زیبایی و پزشکان عمومی هم جزو مشاغلی هستند که فعالیت آنها تعطیل است.

بازوند در مورد ساعات کار ادارات نیز گفت: ساعات کار در شهرستان‌هایی که تعطیل نیست از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر است اما نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی و دستگاه‌های خدمات از این موضوع استثنا هستند.

وی ادامه داد: به پیشنهاد رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ساعات کاری این اداره کل و زیرمجموعه‌های آن از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است.

براساس تصویب ستاد استانی کرونا فعالیت فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز قنادی و شیرینی‌پزی، شیرینی‌فروشی، آبمیوه و بستنی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری ( اغذیه فروشی‌ها، آش، حلیم و مشابه)، نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی، دانشگاه، مدارس، تمام آموزشگاه‌ها، زبانسراها و حوزه‌های علمیه، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و تالارهای پذیرایی به مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

همچنین فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های پربرخورد ( کشتی، کاراته، جودو و سایر)، کافه، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، شهربازی و باغ پرندگان، باشگاه‌های بدنسازی و مراکز تفریحی آبی، نماز جمعه و فعالیت هیات‌های وتکایای مذهبی، بازارهای خودرو، املاک و زرگران، آرامستان‌ها و مجالس عزاداری، مساجد و مصلی‌ها نیز برای مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، هرسین، جوانرود، پاوه و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستان‌های قرمز و ‌پرخطر از به مدت یک هفته دیگر بر اساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز