خبرگزاری کار ایران

به دلیل شیوع کرونا؛

ورود شهروندان کاشمری به آرامستان و پارک های سطح شهرستان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۴۱

با مصوبه جدید ستاد کرونای شهرستان کاشمر، ورود شهروندان به آرامستان و پارک های سطح شهرستان ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مهدی هاشمی مسئول روابط عمومی شهرداری شهر کاشمر با اشاره به مصوبات جلسه ستاد کرونا کاشمر گفت: طبق تصمیمات و مصوبات جدید ستاد کرونا شهرستان کاشمر با توجه به شیوع بسیار گسترده این ویروس در شهرستان ورود شهروندان به بهشت بقیع و استفاده از وسایل بازی پارک های سطح شهر ممنوع است.

وی با اشاره به تعطیل بودن جمعه بازار شهر کاشمر تا اطلاع ثانوی گفت: همچنین برای اجرایی شدن تصمیمات ستاد کرونا، از ورود افراد بدون ماسک به بازار گلها واقع در خیابان امام خمینی ۱ جلوگیری خواهد شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری شهر کاشمر در خصوص مصوبات جلسه ستاد کرونا کاشمر گفت: شهرداری کاشمر برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان، سعی بر اجرای دقیق، کامل و به موقع مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا کاشمر دارد.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان کاشمر در رابطه با شیوع ویروس کرونا از مردم در خواست داریم تا حد امکان از حضور در اجتماعات،پاساژ و مکان های شلوغ خودداری کنند و در صورت ضرور فقط با استفاده از ماسک از منازل خارج شوند.

شهرستان کاشمر از لحاظ شیوع ویروس کرونا در سطح بحرانی قرار گرفته است به طوری که آمار فوت و بیماران در چندروز گذشته به شدت در حال افزایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز