خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد:

پایداری شبکه‌های گاز در استان اردبیل/ نقش اساسی پدافند غیرعامل در حفاظت از زیرساخت‌های گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۴۹

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از عدم قطعی گاز در زمان افت فشار و تأمین پایداری شبکه‌های گاز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی در حاشیه جلسه کمیته پدافند غیر عامل شرکت گاز استان اردبیل حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی گاز طبیعی را بسیار مهم توصیف کرد.

وی از اقدامات گسترده این شرکت در خصوص پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت مراکز و تاسیسات مختلف مانند شبکه های خطوط انتقال گاز طبیعی، تاسیسات شهری، ایستگاه‌ها و سایر تجهیزاتی که نقش حیاتی و اساسی دارند باید براساس آخرین یافته‌های علمی و عملی بر مبنای ضوابط اجرایی پدافند غیرعامل در جهت حفاظت از تجهیزات، مورد توجه قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: پدافند غیر عامل در حوزه توزیع گاز طبیعی پایدار مقوله بسیار مهم و حساس می باشد که به لحاظ حفظ امنیت انرژی مورد توجه مسئولین ارشد صنعت گاز کشور قرار گرفته است.

اسماعیلی ادامه داد: در همین راستا در استان اردبیل که سالیان سال با کاهش فشار و قطعی گاز در فصول پائیز و زمستان روبرو بود، اقدامات بسیار خوبی انجام شده که منجر به پایداری گاز طبیعی در سطح این استان شده است.

وی اتصال خط 30 اینچ به خط 16 اینچ پارس آباد با سایز 24 اینچ را جهت استمرار و تداوم گازرسانی به شهرهای شمالی استان و دو طرفه نمودن ایستگاه تقویت فشار گاز کمپرسور سراب به اردبیل را از مهمترین اقدامات این شرکت جهت پیشگیری از قطعی گاز در زمان افت فشار و تأمین پایداری شبکه های گاز در استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در همین راستا لوپ نمودن برخی از ایستگاه‌های استان نیز به جهت تأمین گاز طبیعی مشترکین در مواقع اضطرار از دیگر اقدامات شرکت گاز استان اردبیل می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز