خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

کمبود اعتبارات مهمترین مشکل هیات‌های ورزشی/ بازگشت به دوران طلایی ورزش در اردبیل نیازمند مشارکت عمومی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۶۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل کمبود اعتبارات را از مهمترین مشکلات هیات های ورزشی استان عنوان کرد و گفت: طی شش ماهه اول سال یک میلیارد تومان از بدهی‌های هیات‌ها را پرداخت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد انوشیروانی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه، اصحاب رسانه و خبرنگاران را از ارکان توسعه و ترویج ورزش در جامعه بر شمرد و گفت: رویدادهای مهم ورزشی بدون زحمات خبرنگاران به ارزش و جایگاه حقیقی خود نمی رسد.

وی با بیان اینکه ورزش استان با مشکلات عدیده ای مواجه است، اذعان کرد: شرایط اقتصادی موجود در جامعه و همچنین شیوع بیماری کرونا باعث شد تا جدی ترین آسیب ها به ورزش وارد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: بضاعت و اعتبارات اداره کل باعث شده تا نتوانیم به نحو شایسته در خدمت ورزش استان باشیم اما نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از تمامی امکانات و پتانسیل این اداره کل در جهت پیشرفت ورزش استان بهره ببریم.

انوشیروانی کمبود اعتبارات را از مهمترین مشکلات هیات‌های ورزشی اردبیل عنوان کرد و گفت: اعتبارات هیات‌های ورزشی بسیار محدود است و با این وجود برخی از هیات‌ها نیز از سال‌های قبل بدهی دارند که اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در شش ماهه اول سال جاری حدود یک میلیارد تومان از بدهی های هیات‌ها را پرداخت کرده است.

وی از فعالیت 48 هیئت ورزشی در استان خبر داد و گفت: قریب به 5 میلیارد تومان لازم است به مجموع هیئت های ورزشی استان تزریق شود تا این هیئت ها بتوانند امورات ضروری خود را سپری کنند تا رشته های ورزشی زیر مجموعه این هیئت ها متوقف نشوند و این در حالی است که بحث تیم داری و قهرمان پروری اعتبارات خاص خود را می طلبد و اعتبارات فعلی هیئت ها کفاف فعالیت های گسترده را ندارد.

مدیرکل اداره ورزش جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش استان اردبیل در سال‌های اخیر افت محسوسی داشته، عنوان کرد: ورزش استان اردبیل دارای سابقه درخشان است و امروز توسعه ورزش به رغم وجود تمامی مشکلات اقتصادی با همت دستگاه های اجرایی و با اراده اداره ورزش و جوانان و همچنین مشارکت هیات ها و علی الخصوص رسانه ها امری ممکن و دست یافتنی خواهد بود.

انوشیروانی مسئله جوانان و رسیدگی به امورات این قشر را امری بسیار مهم تلقی کرد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان تمرکز خود را صرفا بر روی ورزش نگذاشته بلکه بحث ورزش و جوانان را در کنار هم پیش می برد و در تلاشیم با همکاری نهادهای مرتبط با مسائل جوانان مشکلات اساسی این قشر جامعه را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: مسائلی از قبیل اشتغال، ازدواج، بیمه و مسکن جزو اصلی ترین دغدغه های جوانان است که با مشارکت سازمان بهزیستی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت کاهش مشکلات موجود برنامه ریزی های موثری انجام پذیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اداره ورزش و جوانان در رابطه با رفع مشکل بیکاری کارگاه های آموزشی مختلفی را برگزار کرده که محوریت این کلاس ها آموزش کارآفرینی است تا جوانان ما از کاریابی تبدیل به کارآفرین شوند و بسیاری از جوانان دیگر را در مجموعه های خود شاغل کنند.

انوشیروانی گفت: طرح سرباز مهارت یکی از طرح های بسیار خوبی است که در سطح کشور در حال انجام است و خوشبختانه استان اردبیل جزو استان های برتر در اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز