خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه ورزش استان مطرح شد؛

انوشیروانی: لزوم احداث زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر اردبیل/ لطف‌اللهیان: اسکله قایقرانی در مجموعه شورابیل ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۷۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت احداث زیرساخت های ورزشی در حاشیه شهر اردبیل در راستای توسعه ورزش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی امروز در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: باید برای تأمین زمین جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی از جمله چمن مصنوعی در محله ایران‌آباد و دولت‌آباد اردبیل در راستای توسعه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر تلاش شود.

وی افزود: برای هر چه بیشتر امیدآفرینی بین ورزشکاران و نیز ایجاد انگیزه بین آنان باید از قهرمانان و مدال‌آوران به‌طور ویژه‌ای حمایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: دریاچه شورابیل بزرگترین ظرفیت برای برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی و همچنین میزبانی مسابقات رشته‌هایی همچون قایقرانی، دوچرخه‌سواری، ورزش‌های ۳ گانه و همایش‌های پیاده‌روی است که باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره گرفته شود.

انوشیروانی ادامه داد: ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش‌هایی مانند والیبال ساحلی و رشته‌های توپی می‌تواند جاذبه‌های این منطقه گردشگری را توسعه دهد و در جذب گردشگر مؤثر باشد.

اسکله قایقرانی در مجموعه شورابیل ایجاد می‌شود

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل نیز در این نشست گفت: موارد مطرح شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد و از طرف باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری نیز به جد برای حل مسائل تلاش خواهد شد .

وی افزود: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید نسبت به رشته‌های ورزشی و میادین و نیز کسب مدال اولویت‌بندی شود، تا بتوانیم در چهارچوب اختیارات از این پهلوانان و قهرمانان حمایت کنیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: اسکله قایقرانی در مجموعه شورابیل و با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در سایت قایقرانی ایجاد می‌شود و برگزاری آموزش رشته‌های آبی نیز در محل هیأت انجام خواهد شد.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش و تنوع ورزش‌های مختلف برای مردم در سطح اردبیل نیاز است که زیرساخت‌های مناسبی با هدف سلامت عموم مردم جامعه ایجاد شود که شهرداری اردبیل برای این زیرساخت‌ها با اداره کل ورزش و جوانان همکاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فضا برای رشته‌های والیبال ساحلی، اسکواش، صخره‌نوردی، تیراندازی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و برگزاری آموزش، مسابقات ملی، آسیایی و ... در منطقه نمونه گردشگری شورابیل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز