خبرگزاری کار ایران

بازسازی و تجهیز خانه میرزا در رشت /احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۷۹

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی رشت خبر داد و گفت: پانزده هزار جلد کتاب در این خانه کتاب جانمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،ناصر عطایی سرپرست شهرداری از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بازدید کرد.

 عطایی در این بازدید سازمان فرهنگی را یکی از سازمان‌های تاثیرگذار شهرداری رشت عنوان کرد و افزود: سازمان فرهنگی شهرداری می‌تواند قوی‌تر و با برنامه ریزی دقیق‌تر به رسالت خویش عمل کند.

وی فرهنگ‌سازی را یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها را می‌توان با فرهنگ‌سازی حل کرد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه سازمان شهرداری مظلوم واقع شده است گفت: شهرداری از بدو تولد تا مرگ بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی ظرافت خاصی نیاز دارد مطرح کرد: اگر در بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی با ظرافت ورود نکنیم نتیجه عکس می‌دهد.

 عطایی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت می‌تواند با انعقاد تفاهم نامه‌های چند جانبه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان گام بردارد.

سرپرست شهرداری رشت مشارکت مردمی را حلقه مفقوده در مدیریت شهری دانست و افزود: مشارکت مردمی نیازمند فرهنگ‌سازی است و خروجی اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت باید به افزایش مشارکت‌های مردمی بینجامد.

تجهیز و بازسازی خانه میرزا در دستور کار است

حمید رضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

وی با قدردانی از بازدیدهای سرپرست شهرداری رشت گفت: بازدیدهای سرپرست محترم شهرداری منجر به همدلی و تقویت روحیه کارکنان شهرداری می‌شود.

محمدی با اشاره به مجموعه‌های ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت گفت: تجهیز و بازسازی مجموعه‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و امکانات مجموعه‌های ورزشی تقویت شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: در حوزه اجتماعی نیز در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و… اقدامات بسیاری انجام دادیم و تعاملات لازم با دستگاه‌های مربوطه نظیر بهزیستی، کانون پرورش فکری برقرار است.

محمدی خانه میرزا کوچک را آبروی شهرداری و گیلان عنوان کرد و افزود: تجهیز و بازسازی خانه میرزا در دستور کار قرار گرفته و در ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین از احداث «خانه کتاب» در محله دیانتی رشت خبر داد و گفت: پانزده هزار جلد کتاب در این خانه کتاب جانمایی خواهد شد.

سرپرست شهرداری رشت از همه واحدهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز