خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان مطرح کرد:

برگزاری جشنواره فیلم با محوریت مناسب‌سازی فضای شهری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۸۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این اداره‌کل در نظر دارد به زودی برای برگزاری یک جشنواره فیلم کشوری با محوریت مناسب سازی فضاهای شهری و اداری پیش قدم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیررضا وارثی روز دوشنبه در نشست ستاد مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی افزود: این جشنواره می‌تواند ضمن فرهنگ‌سازی دغدغه‌ها و چالش‌های حضور معلولان در جامعه، مردم را نسبت به نیازهای افراد دارای معلولیت آگاه کند.

وی فرهنگ‌سازی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه معلولان دانست که می‌تواند بسیاری از مشکلات آنها را برطرف کند و یادآورشد: اگر یک مدیر با نیازهای معلولان جامعه آگاه باشد دیگر نیازی به توضیح و تفسیر دغدغه‌های حوزه معلولان وجود ندارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: سازمان‌ها و ادارتی که در بحث مناسب‌سازی فضای ادارای و عمومی امتیاز ضعیف و متوسط کسب کردند باید تا سه ماه آینده نسبت به مناسب‌سازی سازمان خود برنامه‌ریزی کرده تا براساس شاخص‌ها مجدد مورد ارزیابی قرار گیرد.

وارثی ادامه داد: در همین راستا نیز تفاهم نامه‌ای با مدیران و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت به ویژه کانون معلولین توانا امضا می‌شود تا حداکثر هم‌افزایی برای مناسب‌سازی فضای ادارای و عمومی به وجود آید.

به گفته وی باید در ارزیابی مناسب‌سازی فضای عمومی و ادارات از افراد دارای معلولیت و سازمان‌های فعال در این حوزه استفاده کرد چرا که این افراد بیشتر از سایرین با مناسب‌سازی و مفهوم آن درگیر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز