خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین خبر داد:

اتصال ۹۸۲ مدرسه در استان قزوین به شبکه ملی اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۸۸۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از اتصال ۹۸۲ مدرسه در استان قزوین به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی شهامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین به زیرساخت های اینترنتی این استان اشاره کرد و گفت: ۲۵ شهر استان قزوین نسل‌های دوم، سوم و چهارم اینترنت را در اپراتورهای مختلف به صورت کامل تحت پوشش می دهد که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

مرتضی شهامی افزود: ۸۴۰ روستا در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد تنها ۷۰ روستا پوشش اینترنتی ندارند و خوشبختانه باقی مانده روستاها پوشش اینترنتی دارند.

وی عنوان کرد: نزدیک به ۹۷ درصد مناطق استان قزوین دارای پوشش اینترنتی هستند. 

این مسئول با اشاره به پوشش اینترنتی مدارس استان قزوین گفت: ۹۸۲ مدرسه دارای امکانات استان قزوین، به شبکه ملی اطلاعات وصل شده اند تلاش می شود تا کلیه مدارس به این شبکه وصل شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین  تصریح کرد: زیرساخت های اساسی توسعه کمی و کیفی ارتباطات و اینترنت فیبر نوری است که متاسفانه در الموت و طارم متصل نبوده است و در طرح وزارتخانه اولویت بندی شده تا براساس این اولویت ها اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز