خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد:

پرواز یزد به کرج از ۴ مهر برقرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۵۵

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: برای نخستین بار پرواز‌های یزد به کرج از چهارم مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس محمدی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان و ظرفیت‌های موجود بین استان‌های یزد و البرز، توافق بر سر برقراری پرواز در مسیر یزد کرج حاصل و مجوز این پرواز صادر شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پرواز در روز‌های جمعه و دوشنبه هر هفته ساعت ۷:۳۵ از فرودگاه پیام خارج و ساعت ۸:۳۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی یزد به زمین می‌نشیند و ساعت ۹:۳۰ همان روز فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد فرودگاه البرز ترک می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد عنوان کرد: همچنین پرواز یزد - زاهدان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: این پرواز روز‌های شنبه و سه شنبه هر هفته با هواپیمای فوکر ۱۰۰ انجام می‌شود همچنین این هواپیما در روز‌های شنبه ساعت ۱۸:۳۰ عصر و روز‌های سه شنبه ساعت ۷:۲۰ صبح فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.

محمدی بیان کرد: همچنین این پرواز در روز‌های شنبه ساعت ۲۰:۳۰ و روز‌های سه شنبه ساعت ۹:۲۰ از فرودگاه زاهدان راهی فرودگاه بین المللی یزد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه بین المللی یزد ممنوع است، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامت مسافران، تمامی مفاد پیشگیری و مبارزه با کووید ۱۹ در اداره کل فرودگاه‌های یزد، همه روزه به‌صورت مستمر قبل و بعد از هر پرواز انجام می‌گیرد.

هم اکنون در مسیر‌های داخلی پرواز‌های فرودگاه بین المللی آیت الله صدوقی یزد به مقاصد تهران، بندرعباس، اهواز، تبریز، کیش و مشهد برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز