خبرگزاری کار ایران

با بررسی پرونده جانباختگان مدافع سلامت مطرح شد؛

معرفی شهدای کادر درمانی به وزارت بهداشت و درمان و بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۷۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم اندیشی بررسی پرونده جانباختگان مدافع سلامت در مقابله با کرونا گفت: فرهنگ ایثارگری ریشه در ایمان و پایبندی به ارزشهای نظام اسلامی دارد و امیدواریم بتوانیم این خدمات را جبران کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز نشست هم اندیشی بررسی پرونده جانباختگان مدافع سلامت در مقابله با کرونا با حضور فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، عرب شاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

سلیمان رستمیان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و آرزوی سلامتی برای کادر درمانی کشور، فرهنگ ایثارگری را عامل موفقیت های کشور دانست و گفت: فرهنگ ایثارگری ریشه در ایمان و پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی دارد. کشور ما در ادوار مختلف همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت ساله دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت، دفاع از امنیت کشور، ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه و دیگر عرصه‌ها با فرهنگ ایثارگری پیروز و سربلند بوده است و همین فرهنگ بدون شک عامل بقا و پیروزی کشور در آینده نیز خواهد بود. این فرهنگ فرهنگی الهی و مقدس است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اگر ایثارگری کادر درمانی کشور نبود کشور ما امروز با مشکلات زیادی در مقابله با ویروس منحوس کرونا مواجه بود، تصریح کرد: ملتی که ایثار گری یک آرمان می‌داند در صورتی که به آن عمل کند به راحتی می‌تواند راه توسعه خود را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه طی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز تکریم و تجلیل از کادر درمانی که علی رغم خستگی با تمام قوا در حال خدمت به هم نوعان خود امری ناچیز در برابر این همه ایثارگری خواهد بود، امیدواریم با همکاری بتوانیم این خدمات را جبران کنیم.

محمد فتحی نیز در ادامه عنوان کرد: همه ما خادم خانواده شهدا هستیم و هر چقدر به این قشر کمک کنیم نمی توانیم ذره ای از ایثار گری های آنان را جبران کنیم . 

وی خاطر نشان کرد همه ما آرامش امروزمان را مدیون جان فشانی های گذشته شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان هستیم. 

سرپرست دانشگاه بیان کرد باید شرایط سخت خانواده شهدا را درک کنیم و تا جایی که می توانیم حامی آنان باشیم . 

وی تاکید کرد بحث شهدای مدافع سلامت مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما نیز رسیدگی به پرونده و تسریع در انجام امور آنان را در اولویت کار خود قرار داده ایم .

در ادامه جلسه پرونده تمام جان باختگان کادر بهداشت و درمان استان البرز  بررسی و مقرر شد طبق آیین نامه ابلاغی شهدای مدافع سلامت به وزارت بهداشت و درمان و بنیاد شهید معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز