خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

جمع آوری دوربین‌های مدار بسته از منازل فروشندگان موادمخدر / افزایش رضایت شهروندان از اجرای طرح

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۷۸

دادستان شهرستان تاکستان از جمع آوری دوربین های مدار بسته از منازل فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان برای اولین بار خبر داد.

حسین رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: باتوجه به اینکه فروشندگان مواد مخدر در شهرستان تاکستان با استفاده از دوربین مداربسته مستقر در منازل خود جهت تسهیل فروش مواد مخدر استفاده کرده و این دوربین ها وسیله ارتکاب جرم محسوب می‌شد، دستور قضایی مبنی بر جمع آوری این دوربین ها صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که به منظور مسدودسازی گلوگاه های مواد مخدر انجام شد؛ تاکنون 23 دوربین چشمی و 5 دوربین به همراه هارد و متعلقات آن از منازل قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان تاکستان جمع آوری و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

دادستان شهرستان تاکستان طرح جمع آوری دوربین های مدار بسته از منازل فروشندگان سابقه دار مواد مخدر در سطح شهرستان را موفق دانست و یادآور شد: در سال های اخیر شگردهای مختلفی توسط قاچاقچیان مواد مخدر برای فروش و توزیع مواد به کار گرفته شده که استفاده از دوربین های مدار بسته نیز یکی از این شگردهاست که فرد با شناسایی مشتری‌های قدیمی و شناخته شده خود فضای امنی را برای فروش مواد مخدر ایجاد می کند.

وی افزود: از زمان اجرای این طرح علاوه بر گرانی و کمیاب شدن مواد در سطح شهرستان، رضایت سنجی ها انجام شده نشان از افزایش رضایت شهروندان از اجرای این طرح دارد.

رجبی با توصیه به خانواده ها در خصوص مراقبت و نظارت بر فرزندان‌شان گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فعالیت‌های خوبی را در سطح استان آغاز کرده ولی تا زمانی که عدم نظارت خانواده‌ها و کوتاهی فضای رسانه ای از اطلاع رسانی در خصوص مضرات این مواد وجود دارد؛ تلاش های یک سویه دستگاه های نظارتی و امنیتی نمی تواند بازدارندگی لازم را برای جوانان ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز