خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

خودروهای امدادرسان قزوین به امکانات اطفای حریق مجهز می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۵۹

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: خودروهای امدادرسان مستقر در سطح راه های اصلی و فرعی استان قزوین به امکانات اطفای حریق مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی با اعلام این خبر گفت: براساس تصمین شورای هماهنگی مدیریت بحران مقرر شد حدود ۱۰۵ دستگاه خودرو امدادرسان مستقر در آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده های اصلی و فرعی به کپسول‌های آتش‌نشانی مجهز شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ دستگاه متولی برای اطفای حریق خارج از شهرها و اماکن جمعیتی وجود ندارد و به طور معمول با وقوع هر حادثه آتش سوزی، تا رسیدن ماشین‌آلات و تجهیزات آتش نشانی به محل حادثه با خسارت‌های مالی و گاهی جانی روبرو می‌شویم، بهترین راهکار برای کاهش چنین آسیب‌هایی، تجهیز خودروهای امدادرسان سطح جاده‌ها بود.

مهدیخانی یادآور شد: براین اساس و برای کمک به حل موضوع قرار شد تا از این پس، شارژ کپسول‌های آتش نشانی خودروهای یاد شده توسط سازمان آتش نشانی و با نظارت مدیریت بحران استان به طور رایگان شارژ شود.

نیروهای امدادخودرو کانونیان در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان همه ساله با استقرار در راه‌های ارتباطی استان قزوین به خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا اینکه به خدمات خودرویی نیاز داشته باشند با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و فنی، خدمت رسانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز