خبرگزاری کار ایران

خرمی خبر داد:

تصفیه خانه آب طول لات و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب مخزن رحیم‌آباد از اولویت های آب گیلان است

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۲۹

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان گفت : تصفیه خانه آب طول لات و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب مخزن رحیم‌آباد از اولویت های آب گیلان است .

به گزارش ایلنا از رشت، رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در حاشیه بازدید میدانی از پروژه های یاد شده با اعلام این موضوع گفت : هدف از تکمیل و راه‌اندازی اضطراری تصفیه‌خانه آب طول‌لات رحیم‌آباد ، تأمین آب شرب مطمئن برای شهرهای شرق گیلان است.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود : نیاز آبی حداکثر ساعتی تصفیه ‌خانه مذکور 678 لیتر بر ثانیه است که در حال حاضر به جهت بهره‌ برداری رساندن اضطراری تصفیه‌ خانه ، کلیه تاسیسات برای ظرفیت حداکثر ساعتی 452 لیتر بر ثانیه طراحی و در حال اجرا می ‌باشد.

وی در ادامه بازدید از این تاسیسات گفت : عمده کارهای انجام شده تاکنون احداث سازه های اختلاط سریع و مقسم ، سازه فشارشکن ، ساختمان ایستگاه پمپاژ ، لوله‌گذاری ‌های ارتباطی سازه‌های احداث شده و نصب تجهیزات مربوطه است .

رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در خصوص احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب مخزن رحیم‌آباد نیز اذعان کرد : هدف از اجرای‌ این پروژه، احداث‌ و تجهیز ایستگاه پمپاژ جهت انتقال آب از خط انتقال سفیدآب- بندبن به مخزن 2 هزار مترمکعبی در بالادست منطقه مذکور و خط برگشت از مخزن2 هزار تا اتصال به شبکه توزیع شهر جهت تامین آب آشامیدنی و فشار مناسب شهر رحیم‌آباد است.

 خرّمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اعلام اینکه این پروژه نیز 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت : تاکنون نیز بیش از 3 هزار و 300 متر طول لوله‌ گذاری با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 355 میلیمتر و 250 میلیمتر ( پیشرفت 97 درصد) و پیشرفت 60 درصدی عملیات احداث ساختمان ایستگاه پمپاژ ، احداث گابیون در ساحل نهر موجود در جاده روستایی و مرمت جاده‌های مسیر لوله‌گذاری، دسترسی و راه روستایی پس از اتمام عملیات لوله‌گذاری مطابق مشخصات فنی پیمان به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز